Syltbullebloggen

tisdag 31 maj 2005

En såsspade, tack!

Jag undrar som så om det inte finns en hetbar räddisa att bevästra apa hos. Det är ju allmänt hetbart att herr och fru Stryl inte säljer dessa veritabla kokosnötter, varvid jag hoppas en smula lättare på frikatets anvägar om palindrompapegojan. Det ligger nämligen en prokaryot cell i den fnysklade svampens mage, vilket upptäcktes under söndagens förtralitynspektans. Om jag inte minns fel bebodde familjen Grävling denna cell - oerhört knäckta, givetvis - men ändå så ofantligt streblat. Det var därför jag bestrylade den hetbara bevästrningstodern en daggmask kortare än vanligt. Jag beklagar den något anförstrådda balytensen med en förhoppning om en trevligare kafferast nästa hetbara groda.

4 Comments:

  • Heter du överdriva? För du säger det väldigt ofta. Det var därför jag strylade.

    By Anonymous Anonym, at 1 juni 2005 kl. 15:44:00 CEST  

  • Jag gillar den här bloggen, men ni får gärna skapa ett RSS/Atom-flöde så man har en chans att hänga med lite bättre.

    By Anonymous Anonym, at 2 juni 2005 kl. 14:49:00 CEST  

  • Nu finns det en länk längst ner till ett atom-flöde. Vet inte om det fungerar, förstår inte riktigt tjusningen med det.

    By Anonymous Anonym, at 5 juni 2005 kl. 01:30:00 CEST  

  • Tack så mycket!

    Fördelen med Atom/RSS-flöden är att man kan använda en nyhetssamlare som (ex. Straw) för att automatiskt få reda på om det kommit nya inlägg på t.ex. en blog eller en vanlig hemsida, så att man slipper gå in och kolla manuellt på varje enskild sida. Väldigt smidig, och det kan användas till lite vad som helst, inte bara till bloggar.

    By Anonymous Anonym, at 5 juni 2005 kl. 15:40:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home